Biuro obsługi (9:00-16:00)
kontakt@sportswebinar.pl
Koszyk
Strategie żywieniowe w sportach wytrzymałościowo - siłowych

Strategie żywieniowe w sportach wytrzymałościowo - siłowych

  • Prezenter: Dorota Traczyk
  • Typ: Nagranie
  • Stopień zaawansowania: Podstawowy
  • Czas trwania: 2h
  • Status: Dostępny
  • 50,00 zł


Sporty wytrzymałościowe należą do tych, których przebieg w pewnym momencie zależy w bardzo dużym stopniu od prawidłowej strategii żywieniowej. Niezależnie od tego, czy dieta jest na co dzień dopięta na ostatni guzik czy nie - odpowiednie żywienie przed oraz w trakcie zawodów będzie sprzyjało wykorzystaniu potencjału zawodnika. Jak dbać o prawidłowe odżywianie przed i w trakcie startów wytrzymałościowych? Jak odżywiać się w okresie zawodów crossfitowych? Jak przygotować organizm na tolerowanie posiłków w trakcie wysiłku? W webinarze znajdziesz odpowiedzi na te pytania oraz dowiesz się jak w praktyce ugryźć temat.

AGENDA

Przygotowanie żywieniowe do zawodów

- kiedy ładowanie węglowodanowe ma sens?

- jak powinno przebiegać ładowanie węglowodanowe?

- pozostałe aspekty żywienia przed startem

Żywienie w trakcie zawodów

- biegi długodystansowe i ultra / triathlon / kolarstwo - specyfika żywieniowa poszczególnych dyscyplin na różnych dystansach - nawadnianie, żywienie w trakcie, przykłady

- Crossfit - specyfika żywieniowa podczas zawodów crossfitowych

- trening jelit w sportach wytrzymałościowych: cel, strategia, konkretne zalecenia

Odżywianie po zawodach i regeneracja

- na co zwrócić uwagę?

- czego absolutnie nie robić?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Webinarium odbyło się dnia: 12.09.2019
Długość nagrania: 1 h 51 min
Dane dostępowe przesyłane są na adres mailowy do dwóch dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Napisz recenzję

Musisz zalogować się lub zarejestrować się aby móc recenzować